Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie ogłasza nabór ciągły wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w zakresie demontażu, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest z terenu województwa warmińsko-mazurskiego w ramach Programu Priorytetowego „Ochrona powierzchni ziemi – Usuwanie azbestu” na lata 2020-2021.
Dofinansowanie w formie pożyczki można uzyskać w wysokości do 100% kosztów kwalifikowanych przedsięwzięcia.
Jednostkowy maksymalny koszt kwalifikowany demontażu, transportu i unieszkodliwiania 1 Mg odpadów zawierających azbest wynosi 500,00 zł.
Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w elektronicznym systemie wniosków w terminie od 02.06.2020 r. do 31.12.2021 r. lub do wyczerpania alokacji środków
Beneficjentami Programu są podmioty posiadające prawo do dysponowania nieruchomością, na której terenie znajdują się wyroby zawierające azbest, tj.:
a) Osoby fizyczne
b) Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
c) Przedsiębiorcy
d) Jednostki Samorządu Terytorialnego, ich związki i stowarzyszenia
e) PGL Lasy Państwowe
f) SP ZOZ
Szczegółowe warunki udzielenia pożyczki w ramach Programu zawarte są w Regulaminie naboru wniosków.
http://wfosigw.olsztyn.pl/wp-content/uploads/2020/06/Regulamin-azbest-2020.pdf
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerami telefonów: 89 522 02 12, 89 522 02 13 lub w formie korespondencji elektronicznej na adres e-mail: a.granacka@wfosigw.olsztyn.pl, k.rutecki@wfosigw.olsztyn.pl